ponedjeljak, 10. rujna 2007.

Lav-Papo Igračka

Na ovu igračkicu naletio sam u knjižari što me je na prvi mah začudilo,ali trgovina je u današnje vrijeme široko postavljena i obuhvaća različite proizvode na raznim mjestima. Jako me se dojmila kvaliteta izrade i detaljnost ovog lavića te sam ga svojoj djeci kupio koliko iz znatiželje toliko i iz toga da ponešto nauče o životinjama.
Lavić ima žig na tijelu ,tj ispod na trbuhu "2003 PAPO Made in China",kao i sve ostalo. Gumen je i posve bezopasan za ipak malo stariju djecu koja ga nebi isprobavala ustima. Lava inače nazivamo kraljem životinja,spada u porodicu mačaka,društvena je životinja koja živi u obiteljskoj skupini koju nazivamo čopor.
On zaista ima kraljevski život jer veći dio dana spava,a lov prepušta ženkama iz čopora.
Iskreno da vam kažem,sin mi je dugo bio oduševljen sa "vavićem",dok sam ga ja morao oponašati....ggrrrr....ggrrrr....ggrrr... probajte vi! Lavić je veličine,12cm dužine i oko 8cm visine,nije zastrašujuće velik.
Cijena tih Papo figurica je kako koja.Ja sam ih uzimao od 29kn pa do 33kn komad,ima i skupljih ovisno o veličini modela te detaljnosti njihove izvedbe. Dojmio me se Samuraj,u kutijici,perfektno izrađen i oko 80kn mu je cijena.

Nema komentara: